Indian sex stories online

Welcome to allindiansexstories.com, here you will find all types of indian sex stories.
We have indian sex chats, reviews of quality sites, aunty and wife stories along with savita bhabhi, so make sure you visit us regularly.

Chat with Newly Marr. Lady

Chat with Newly Marr. Lady frm kanpur hope some enjoy u all dosto
riky_martin4u : hello
Samyu: hi
Samyu: asl plz
riky_martin4u : 1st U

riky_martin4u : u send me req for add inf
Samyu: yeah
riky_martin4u : who r U
Samyu: i got ur id from my friend
riky_martin4u : which one
riky_martin4u : ur asl
Samyu: someone
Samyu: me 26f
riky_martin4u : frm
Samyu: kanpur
riky_martin4u : tell me kis ne diya tha
riky_martin4u : m or f ne diya tha name
Samyu: some one..
Samyu: why bother
riky_martin4u : just asking to know kis ne or kyu diya
riky_martin4u : ur real name
Samyu: i am samyuktha
riky_martin4u : wat’s this name
Samyu: urs
riky_martin4u : i m listen this 1s time
riky_martin4u : surname
Samyu: oh..its a common name
riky_martin4u : acha
riky_martin4u : surname
Samyu: goel
Samyu: urs
riky_martin4u : ohh rely u r baniya
riky_martin4u : i m also baniya
riky_martin4u : wat do u do
Samyu: me sw engg
riky_martin4u : in where
riky_martin4u : which company
Samyu: technosoft
Samyu: u?
Samyu: ur asl
riky_martin4u : bussines
riky_martin4u : m 26 frm chd.
riky_martin4u : can u tellmey ur freind give my id
Samyu: someone
riky_martin4u : kis liye diya
Samyu: just like
riky_martin4u : ager proper baatogi to mere liye bhi easy ho jayga baat kane mei
Samyu: just like she gave teling u talk nice
riky_martin4u : just like
riky_martin4u : ??
Samyu: i mean once i saw her when shes online..asked abt her friends..then she gave this id
riky_martin4u : ok that means ur online friend
Samyu: no.shes my real friend..
Samyu: we were classmates
riky_martin4u : n kanpur
riky_martin4u : or jaha tak meri knowl. hai meri koi fren kanpur se nahi hai
Samyu: do u know abt all ur friends studies where they studied etc
Samyu: lol
riky_martin4u : yaa
Samyu: ok
Samyu: may be u dont know of someone
riky_martin4u : yaar ab es mei bhi kya hide karna maine koun sa us se puccha na hai ki mera id kyu diya ya usse marn hai
Samyu: she just confided in me ur id..telling u talk nice
Samyu: so i thought of pinging u
riky_martin4u (319): ok so tell me which topic u r like
riky_martin4u (333): ur home town ‘n’ now where r u right
Samyu(341): yeah i am in home
riky_martin4u (357): city
Samyu: kanpur
riky_martin4u : home town
Samyu: kanpur
riky_martin4u : kuch baat hajam nahi ho rahi home town kanpur sw engg thats same city job
Samyu: why not..cant someone study and work in same place?
riky_martin4u : yaar i don’t know but u tell me lie
riky_martin4u : if u tell me truth ‘n’ wat u want then we r easily talk
Samyu: oh..u have divyadrusti too
Samyu: haha
riky_martin4u : if u have any help or guidness so please ask me
riky_martin4u : yaaa i have god gift i know after 2-3 ya in the month wat do wth me ok
riky_martin4u : kya hua
Samyu: u look silly..dont know why she toldu tqlk nice
riky_martin4u : ya i talk every thing but when i feel that person is geniun
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : i knwo u telling me lie
riky_martin4u : so pls tell me be truth
riky_martin4u : u know i trace ur pc so pls sach bolo ok
Samyu: ok..i saw ur thread on exbii
Samyu: but felt shy to tell that
Samyu: so told my friend gave ur id
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : ‘n’ ur asl geniun
Samyu: yeah i am 26f
riky_martin4u : frm or wat do u do
Samyu: me from kanpur only
Samyu: sw engg
riky_martin4u : okkk
riky_martin4u : so how’s chat
riky_martin4u : i mean kisi ki acchi laagi
Samyu: yeah in generla they r ok
riky_martin4u : i ahve more but kabhi kabhi when i free then i post there
Samyu: oh ok
riky_martin4u : so tell me abut ur self
riky_martin4u : ur height figure
riky_martin4u : have any sex exp.
Samyu: me 5’6
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : then
Samyu: sorry..i came back
riky_martin4u : where gtg
riky_martin4u : i m asking ur figure
Samyu: just went to kitchen and cam
Samyu: e
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : wat eating
Samyu: why interestede in my figure?
Samyu: haha
riky_martin4u : just amgine a pic. how u look like
riky_martin4u : ?
riky_martin4u : now nor shy ok
Samyu: ok
Samyu: 34C
riky_martin4u : here not any limitaions 4 thought so pls not shy
riky_martin4u : i m not see U
riky_martin4u : have a big
riky_martin4u : but i like big
Samyu: ok
riky_martin4u : other size waist & back
Samyu: 28
Samyu: 34
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : nipple coloured
Samyu: light brown
riky_martin4u : have any sex exp.
Samyu: i am married
Samyu: haha
riky_martin4u : wat oh realy
Samyu: yeah
riky_martin4u : ohh i like marr. lady coz they have more exp. 4 thir life
riky_martin4u : m i right
riky_martin4u : so hw or job
Samyu: job?
Samyu: i am working
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : ”n’ hubby
Samyu: he in onsite..
Samyu: went few months back
riky_martin4u : where
Samyu: US
riky_martin4u : which city
Samyu: texas
Samyu: u >
Samyu: ?
Samyu: where u work
riky_martin4u : my business.
Samyu: which business
riky_martin4u : so how long marr. life
Samyu: 1.5
riky_martin4u : Advt. & Newspaper & mag.
Samyu: ok
riky_martin4u : ok have kids
Samyu: no
riky_martin4u : ok
Samyu: u married/
riky_martin4u : so now wat r u wear in details with colour or style
riky_martin4u : noooo
riky_martin4u : abhi to bhabhi se gyan lene ka time hai kyu bhabhi ji
Samyu: gyan?
riky_martin4u : yaa gupt gyan
riky_martin4u : ok tell me wat u wear mostly suit sarri or jeans
Samyu: jeans
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : now watu wear
riky_martin4u : thisa time with style or coloured
Samyu: now i am top and jeans
riky_martin4u : colourd
Samyu: white with self design
riky_martin4u : kis ka
riky_martin4u : white coloued hai
Samyu: top
riky_martin4u : jeans colourd
Samyu: sky blue
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : ‘n’ internal
Samyu: ok
Samyu: petticoat,bra and panty
riky_martin4u : heyy wat this
riky_martin4u : ???
riky_martin4u : petticoat kaha sae jeans mei
Samyu: no no //what i mean is the petticoat slip weared inside the top
Samyu: i forgot the slip word
Samyu: typo
riky_martin4u : i m not understand
riky_martin4u : thats
riky_martin4u : wat u say pls hindi mei bolo na
Samyu: there a tiny thin ..sometinh like ur baniyan
Samyu: its called slip
riky_martin4u : okkk
riky_martin4u : bra or panty colourd
Samyu: bra is light grey
Samyu: panty ..blue
riky_martin4u : not wear pair
riky_martin4u : or some atracti\ve
Samyu: at times i wear
riky_martin4u : ?
Samyu: dont wear same coluored ones daily
riky_martin4u : kyu
riky_martin4u : any reason
Samyu: nothing just like
riky_martin4u : ok
Samyu: no girl bothers sch abt inner wear..
riky_martin4u : means
riky_martin4u : pls hindi mei baat kar na
Samyu: i mean..who wiill be so interereted in waearting matching colors for inner wear
Samyu: do u wear same coloured baniyan and underwear?

riky_martin4u : no coz in the mkt. not option but u girls have more n more option
Samyu: yeah..but it depends on which are dry and which are dirth etc..
Samyu: so usually i dont care to much for the colors
riky_martin4u : which are dry and which are dirth etc.. means
riky_martin4u : ?
Samyu: dr y mean normal..dirty mens used or washed
Samyu: u r talking so silly
riky_martin4u : achha i like thats way dheere dheere
Samyu: ok
riky_martin4u : ok tell me in hindi words 4 pussy,penis,boobs ,ass pussy hair
Samyu: i feel shy
riky_martin4u : oh comn
Samyu: hmm
Samyu: ok
Samyu: choot
Samyu: lund
Samyu: jhaat
riky_martin4u : aur
Samyu: aur?
riky_martin4u : boobs or ass
Samyu: ok
Samyu: mamme
Samyu: gaand
riky_martin4u : ohh realy have any exp. 4m back
Samyu: u mean doggy
riky_martin4u : yaa
Samyu: yes
riky_martin4u : no doggy style not i mean enter penis thow ass
Samyu: no
riky_martin4u : ok so huby not like
Samyu: no its not good
riky_martin4u : okk
riky_martin4u : ok so shadi ke kittne months bas chale gaye the i mean how long time perior to toching
Samyu: few days
riky_martin4u : may be
riky_martin4u : hony moon mei kaha gayi thi
Samyu: manali
riky_martin4u : ok nice palace
riky_martin4u : so tell me no. of days when hegot
riky_martin4u : back
Samyu: around 12
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : so now how u full fill up ur req.ment
Samyu: nothing..will do once he come back
riky_martin4u : mastrubation
Samyu: yeah i do
Samyu: u do?
riky_martin4u : ya daily 4-5 times
riky_martin4u : ‘n’ u no. of
Samyu: once
riky_martin4u : which time
riky_martin4u : ?
Samyu: night
Samyu: u
riky_martin4u : in night or early morning
Samyu: ok
Samyu: early morning?
riky_martin4u : ya when wake up
riky_martin4u : bhut mazza aata hai
Samyu: oh ok
Samyu: whom u imagine?
riky_martin4u : my my nabr bhabhi
riky_martin4u : ‘n’ U
Samyu: ok
Samyu: my husband
Samyu: u mean ur neighbour?
riky_martin4u : yaa
Samyu: ok
riky_martin4u : wat amgaing
Samyu: does she know u interested in her?
riky_martin4u : noo just amging coz she is cute ‘n’ sexy fig
riky_martin4u : u told me wat u amaging
Samyu: ok
Samyu: i imahggine my husband
riky_martin4u : ya wat he do with U
Samyu: normal sex
Samyu: what u imagine
riky_martin4u : 1st u tell me in details pls
riky_martin4u : hey in ur home other family memb…?
Samyu: yes
Samyu: my inlaws
riky_martin4u : aur
Samyu: thatrs all
riky_martin4u : no siter or bro ..?
Samyu: bro in army
riky_martin4u : sis..?
Samyu: no
Samyu: ur family
riky_martin4u : me & my parensts
Samyu: ok
riky_martin4u : ‘n’ in ur real family
Samyu: me bro and parents
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : so when u com online
Samyu(48): at times..to day weekend so came
riky_martin4u (48): ok not daily
riky_martin4u (41): in night
Samyu(46): not daily
riky_martin4u : but ager baat karni hoo mujhe ya aapko then
Samyu: ping me
riky_martin4u : means
Samyu: send pofflinemsg
riky_martin4u : okk but on the time wanna talk
riky_martin4u : if u don’t mind an we r share mobile no. if u faith me
Samyu: sorry
riky_martin4u : beleive me i m pure & safe 4 my heart
Samyu: i am married cant do
riky_martin4u : i respect girls
riky_martin4u : so marr. not have heart or marr. left the trust to unmart. boy
Samyu: sorry..only chatting..no personal contacts
riky_martin4u : its ok but give me just one reason 4 that if u give me ur no. then wat i do with U just talk na when u want u pick the phone
Samyu: no sorry..dont ask again
riky_martin4u : ok have mic or cam
Samyu: no
Samyu: i heard and know ppl record cams and voice..so
Samyu: no mic and cam
riky_martin4u : u can call me or miss call at my no. at any time 098132-*** i will be w8ing 4 ur next reasponse at my mobile u can do this to any public both
riky_martin4u : hmmmm
Samyu(460): ok
riky_martin4u (46): hey yaa but i don’t know how do this ok
Samyu: sorry..only chatting
riky_martin4u : &2ndly y i do orif not cam its ok but voice chat se koi kisi kaise pehan legaa i don’t know
riky_martin4u : haaa that’s means we r meet next week if we r free
riky_martin4u : but i m not meet next sunday coz i have to go 4 my cousin marr.
Samyu: we can chat
riky_martin4u (486): ya buit promies dailu come online at night after 1130pm
Samyu(488): ok
riky_martin4u (48): or 11 pm
Samyu(487): will try
Samyu(48): when ur marriage
riky_martin4u (486): ok let see
riky_martin4u (484): 2-3 not any prg. pahle staing in my foot
riky_martin4u (489): to stand the buss.
Samyu(489): ok
Samyu(49): ok
riky_martin4u (490): ok now we r talk in hindi ok hope u don’t mind when i ask u give me the same ans. in hindi ok
Samyu(494): i feel easy to type in english
riky_martin4u (407): ya but i enjoy more in eng.
Samyu(416): i enjoy in eng only
riky_martin4u (431): tell me u like ur chut hair or under arms
Samyu(440): i trim
riky_martin4u (450): trim.?
Samyu: dont know trimming?
riky_martin4u : u told me wanna to listeb abut ur mouth but in hindi
riky_martin4u : plss
Samyu: making short with scissors
riky_martin4u : hindi baba that i know
riky_martin4u : but wanna to knowin hindi
riky_martin4u : pls
Samyu: i told na..i am not asy typing hindi in english letters
riky_martin4u : try….
Samyu: baal ko chote karna
riky_martin4u : okk
Samyu: are u happy now
riky_martin4u : under arms
riky_martin4u : yaa
Samyu: dont understnad what so fantasiising to u to read hindi words
riky_martin4u : ya i like dear
Samyu: ok
riky_martin4u : u told me ur fantsy
riky_martin4u : in sex
Samyu: will be bcak in 2min
riky_martin4u : where gtg
Samyu: do i need to tell?
riky_martin4u : yaaa
Samyu: coomn its my life
Samyu: i dont need to tell someone wher ei am going
riky_martin4u (464): yaa i know but this time we r freind ‘n’ u can told me
riky_martin4u (46): i think gtg bathroom

Samyu: nude
riky_martin4u : imean when u eterd the bathroom then 1stly wat do
riky_martin4u : kya ky karti ho
Samyu: the same what u do
riky_martin4u : ya but u toldme wat do u
riky_martin4u : how take bath
Samyu: common this is too silly.
riky_martin4u : 1st wat u remove then
riky_martin4u : yaar pls bolo na
Samyu: my nighite
riky_martin4u : then
Samyu: bra
riky_martin4u : then
Samyu: panty
riky_martin4u : then
Samyu: nothing to remove
Samyu: haha
riky_martin4u (532): usek bad stading bath or batih ke
Samyu(556): standing
riky_martin4u : shower
riky_martin4u : then 1st where aply soap
Samyu: no qith mug
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : then eaisy to standing
riky_martin4u : i mean baith ke easily bath liya ja sakta hai
Samyu: yeah
Samyu: i am used to standing
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : tell me where u aply soap pls ont. told me kaise start karti ho kaise end then tower mei bhar ati ho with full cloths
Samyu: not intersting
Samyu: change bath topic
riky_martin4u : ok pls told me one time
riky_martin4u : pls
Samyu: i apply everyone my face stomach boobs pussy legs toes
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : then
riky_martin4u : have any sex exp.
Samyu: thn what
Samyu: water
Samyu: thst all

riky_martin4u : uske bad tower mei aati ho ya under hi wear cloths
Samyu: tpwel
riky_martin4u : phir kya karti hoo room mei aane ke bad
Samyu: change to clothes
riky_martin4u : miror mei nude nahi dekhti hoo
Samyu: i do
riky_martin4u : pls eveything told mei yaar plss
riky_martin4u : i waan to know ur personelty
Samyu: i told na
Samyu: 34C 28 34
riky_martin4u (59): ya but after bathing when u come back at room after that
Samyu(593): i stand bfr mitroor e and wife off with towel and change to clothes
riky_martin4u : okk
riky_martin4u : ok tell me how u do mastrubation
Samyu: rub my clitoris
riky_martin4u : enter fingure or not
Samyu: yes i do
riky_martin4u : kitani
Samyu: 3
Samyu(522): u masturbate?
riky_martin4u : yaa
Samyu: ok
Samyu: whom u imagine then
riky_martin4u : bola to tha bahbhi paros ki
Samyu: ok
Samyu: ok
Samyu: her age
riky_martin4u : 28
Samyu: oh
Samyu: ok
riky_martin4u : so ur 3 fingure eisly enter in ur chut
Samyu: yes
riky_martin4u : great
riky_martin4u : ok b4 marr. u r virgin or hubby break ur veginty
Samyu: hubby
riky_martin4u : any aacidenly see u nude or u saw any other male in ur life
Samyu: no
Samyu: u
riky_martin4u : ya 2-3 times
riky_martin4u : okk
riky_martin4u : so where u 1st sx in manlai or kanpur
riky_martin4u : r u there busy
riky_martin4u : pls wanna chat
Samyu: hi
Samyu: i am back
riky_martin4u : ok
riky_martin4u : so where u 1st sx in manlai or kanpur
Samyu: manali
riky_martin4u : so 1st day break ur verginty or after any day
riky_martin4u : 1st sex exp.
Samyu: 1st day
riky_martin4u : kaise keisne strta kiya
riky_martin4u : tell me everthing
Samyu(55): i am going for bath..will be back
riky_martin4u : aise nahi full detals nude hole yeha bathroom mei kiya
Samyu(560): i am removing my clothes here
riky_martin4u : then u shy feel 1st time
Samyu: yeah
riky_martin4u : wat react when u see hubbylund ‘n’ hubby ur fully nude
Samyu: i removed my jeans pant here
riky_martin4u : abhi
Samyu: yes
Samyu: now i removed my slip
riky_martin4u : ohhh
riky_martin4u : wat happens u
Samyu: want to tease u
Samyu: before going for bath
Samyu(595): removed my bra..only in panty now
riky_martin4u : accha
riky_martin4u : so remove also
riky_martin4u : pls
Samyu: yes removed i am nude now
riky_martin4u : wat do u noew
Samyu: i will go for bath now
riky_martin4u : but y
riky_martin4u (52): abhito bolo ki u gtg b4 bath when u gto
Samyu(528): u like my figure
riky_martin4u : yess esi figure ki to ladyperfect hoti hai
Samyu: tx
riky_martin4u : no thnx or sorry in f’ship ok
Samyu: kk
riky_martin4u : soo madam told me ur 1st sex exp. when u gtg bathroom then
riky_martin4u : wat happens how u react
riky_martin4u : ?
Samyu: i liked it
Samyu: u like sex
riky_martin4u : yess
riky_martin4u : but not get the chance till
riky_martin4u : pls baat ko ghumao mat pahle manali ki detils baato pls
Samyu: ok
Samyu: tell
riky_martin4u : abut in manali
Samyu: we did sex
riky_martin4u : ya i know in honymonn mei sex hi hota hai but pls detsils mei when u enter bathromm then wat do
Samyu: i rub my pussy
riky_martin4u : ohhh abhi ya manali mei
Samyu: manali
riky_martin4u : hubyy ke samne
riky_martin4u : unhone bola ya khud hi
Samyu: yes
riky_martin4u : ??
riky_martin4u : where r u bsuy bhabhi ji
riky_martin4u : kya ho gya manali ki yado mei kho gayi kya
Samyu: yah..i became wet
Samyu: going to bath
Samyu: will come back
riky_martin4u : heyy mor mei bath nahi li thi kya
riky_martin4u : thand hai kya krogi nahake
Samyu: hi
riky_martin4u : yaa
riky_martin4u : kya ho gaya tha where gtg
Samyu: bath
riky_martin4u : but y
riky_martin4u : bich mei chod kar
Samyu: yeah
Samyu: i had to go
riky_martin4u : kyuuu ek dum bich mei aisa kyua ho gaya tha jo bath keliye jana parda
Samyu: u did sex with anyone?
riky_martin4u : means
Samyu: u sex any woman
riky_martin4u : yeah but age refer 26-32 ‘n’ some healthy
Samyu: ok
riky_martin4u : pahle jopuchha hai uskka jawab do
Samyu: u like sex?
riky_martin4u : y u gtg bath in midlle
Samyu: i am tired so went
Samyu: whats so poiint in ot
Samyu: lets tlak some nmice things

Samyu: tired of this bath things
riky_martin4u : yaaa but not get the chance
riky_martin4u : so wet feel ho to nahane chal do
Samyu: ok
riky_martin4u : i m not understand U]
Samyu: u r aksing questions..whic only satisfy u
Samyu: lerts talk something which satisfy both
riky_martin4u : wat aisa kuch nahi but jis chij ka patana nahi hai so janna tp parega na wiase bhi u r elder to me so ur duty to give some details
Samyu: its boring to answer such silly things
riky_martin4u : tumhe to har bat pe sily lagta hai
riky_martin4u : i think in realmei bhi tum sabko silly bolti hogi
Samyu: no
Samyu: this dress, bathing ..looks silly
Samyu: everyone baths in same way
riky_martin4u : hamri kisi topic pe itani talk nahi hui hogi jitani tumne silly words use kiye hai
riky_martin4u : yaa but every one take diff style to bath
riky_martin4u : ok come to the point tell me how we r both satis.
Samyu: u r male u shld know
riky_martin4u : yaa
riky_martin4u : then
Samyu: tell
riky_martin4u : tum bolo how i sats. U as u want i will do
riky_martin4u : tumhe kya pasand hai thats u jaldi se sats. ho jao
Samyu: tell how u want to satisfy me if we meet
riky_martin4u : ok but u also reply same way wat do u with me
riky_martin4u : okk
Samyu: ok
riky_martin4u : 1st when we r meet some talk u ‘n’ ur fmily then
Samyu: ok
riky_martin4u : i booked a suits with yellow light ‘n’ decorate the room with rose & same spray
Samyu: ok
riky_martin4u : even this is my 1st exp. with U ‘n’ my 1st sex night in my life
riky_martin4u : then i hold u in my hands in hotel stairs then some in the room ‘n’
riky_martin4u : tumhe bed pe baitha unga
Samyu: nice
riky_martin4u : u told me wat u prefer to wear this beautiful day 4 me
Samyu: red saree
riky_martin4u : with aal details yaar
Samyu: red saree
Samyu: red blouse
riky_martin4u : red sree ke alwah..? bhi bhut kuch hota haii with coloured name or style
Samyu: pink bra
Samyu: pink panty
riky_martin4u : ohh nice
riky_martin4u : ‘n’ u know which type of chut i like ‘n’ where i want some hair
riky_martin4u : told me
Samyu: i have fair pussy
riky_martin4u : ya i know but u know my taste wat i want
riky_martin4u : which type
Samyu: no u tell
riky_martin4u : maien starting mei bola tha
riky_martin4u : see ur massenger archive
riky_martin4u : kya yaar u also slow
riky_martin4u : u not give reply
riky_martin4u : okk
riky_martin4u : i want hair chut
riky_martin4u : or under arms hair
riky_martin4u : can u growth 4 me
riky_martin4u : ?

Post Views :19244

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Security Code:


Contact Us
www.allindiansexstories.com - Online indian sex stories, indian wife sex stories, indian uncle wife stories and more.